.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس


دستگيري اعضاي يک شبکه فساد اينترنتي
جهان- گروهي که از طريق اينترنت شبکه اي را به نام ايران ضربدري به راه انداخته بودند و در آن به دنبال گسترش رابطه نامشروع خانوادگي بودند، توسط پليس امنيت اخلاقي ناجا شناسايي و دستگير شدند.

آهسته آهسته به سوي هسته اي شدن
تابناک - منطقه خليج فارس آهسته آهسته به سوي هسته اي شدن مي رود و نگرانيها از مسابقه تسليحاتي در آينده، بسيار محتمل است.سايت خبري «العرب آنلاين» در گزارشي جهت دار به بررسي روند رو به رشد هسته اي شدن کشورهاي حوزه خاورميانه و به ويژه خليج فارس پرداخته و با پررنگ کردن موضوع بالا مي نويسد: عربستان سعودي در آستانه ساخت و بهره برداري از چند نيروگاه هسته اي با همکاري آمريکاست و امارات نيز با آمريکا پيمان هسته اي امضا کرده و از سوي ديگر، کويت نيز با فرانسويها براي يک پيمان هسته اي به توافق رسيده و مصر با روسيه براي احداث چهار نيروگاه هسته اي توافقنامه امضا کرده است.

نظر دهقان در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادي
الف - دهقان يک نماينده مجلس گفت: متأسفانه در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادي هم قوه قضائيه، هم قوه مجريه و هم قوه مقننه بسيار عقب هستند و در اين راه بسيار ناکارآمد عمل کرده اند.

حمايت کوشنر از جنبشهاي مخالف در ايران
رجانيوز -وزير امور خارجه فرانسه در مصاحبه با يک روزنامه فرانسوي اعلام کرد: جنبشهاي سياسي مخالف ايران بسيار مهم هستند و من از اين جنبشها و شجاعت آنها استقبال مي کنم.

ابطحي آزاد شد
ايسنا- با صدور وثيقه 7 ميليارد ريالي براي محمدعلي ابطحي، نامه آزادي وي صادر شد.
رئيس محاکم انقلاب اظهار کرد: جلسه دادگاه محمدعلي ابطحي در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضي صلواتي برگزار شد و با توجه به اخذ آخرين دفاع از وي، وثيقه 7 ميليارد ريالي براي وي صادر شد که پس از توديع اين وثيقه، نامه آزادي وي صادر شد.
وي با بيان اينکه ابطحي به اتهام اقدام عليه امنيت ملي و فعاليت تبليغي به شش سال حبس تعزيري محکوم شده است، گفت: اين رأي قابل تجديدنظرخواهي است و در صورت اعتراض، پرونده به دادگاه تجديدنظر ارسال مي شود.

کاروان 300 نفره براي 4 خبرنگار و عکاس جا نداشت!
عصر ايران -سفر رئيس جمهور کشورمان به 3 کشور آمريکاي جنوبي و 2 کشور آفريقايي در حالي با يک کاروان 300 نفره آغاز شد که عليرغم دعوت رسمي نهاد رياست جمهوري و هماهنگيهاي به عمل آمده براي 4 خبرنگار و عکاس از دو خبرگزاري اصلي کشور جا نداشت.

ادعاي جديد مبارک در مورد ايران
عصر ايران- رئيس جمهوري مصر با اظهار تأسف از وضعيت جهان عرب مدعي دخالت ايران در امور داخلي کشورهاي عربي شد و نسبت به اين وضعيت هشدار داد.
مبارک که به مناسبت آغاز به کار دوره جديد پارلمان مصر سخن مي گفت همچنين بر مقابله با بي ثباتي در منطقه خليج فارس، درياي سرخ و خاورميانه براي حفاظت از امنيت ملي مصر تأکيد کرد و اظهار داشت که امنيت مصر متصل به امنيت خليج فارس است.

قاليباف: فضا آرام شد، ارقام را ارائه مي کنم
ايلنا- شهردار تهران گفت: در فرصتي مناسب و هنگامي که فضا آرام شد آمار و ارقام مربوط به اقدامات صورت گرفته براي توسعه مترو را به طور کامل ارائه مي کنم.

انتشار اطلاعات محرمانه نظامي ايران در اينترنت
جهان-برخي اطلاعات سري مربوط به موشکهاي ايران از جمله موشک «حوت» برروي اينترنت قرار گرفته است.
اين اطلاعات لو رفته شامل تکنولوژي و مشخصات محرمانه اين موشک، تصوير ومفاد برخي نامه نگاريهاي کشورمان با کشور طرف قرار داد و متن بعضي دستورات داخلي و اقدامات انجام شده در مورد چگونگي خريداري موشک حوت است.
موشک حوت، يکي از سريع ترين موشکهاي رادار گريز زير آبي جهان است که اولين بار در سال 1385 در مانور پيامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران مورد آزمايش قرار گرفت.

تمام انرژي خود را صرف راهبرد وحدت کردم
تابناک- محسن رضايي گفت: امروز کشور ما با بحران اجتماعي، فرهنگي و اخلاقي روبه روست و ما نمي توانيم تماشاچي حوادث در کشور باشيم.
رضايي در مراسم افتتاحيه «آرمان ايران»، سايت خبري تحليلي گروه منصورون اظهار داشت: من بيشتر از يک سال همه انرژي خود را صرف راهبرد وحدت در کشور کردم، اما الان ديگر به نظرم مي رسد اين موضوع (وحدت) به عنوان يک راهبرد، کارکرد خود را از دست داده است؛ هرچند وحدت بايد هميشه در رأس اهداف ما قرار داشته باشد، ولي شرايط کشور اقتضا مي کند به راهبردهاي ديگر نيز بينديشيم.

حمايت حامي منافقين از کشتار شيعيان يمن
ايسنا- حامي منافقين اين روزها با صدور بيانيه هاي متعدد و گفتگو با رسانه هاي مختلف، حمايت خود را از تجاوز و کشتار شيعيان حوثي در يمن توسط حکومت سعودي اعلام کرده است.
محمدعلي حسيني، معروف به علامه قلابي که چندي پيش با افشاگري هابيليان در مورد حمايتش از منافقين برآشفته شده بود، پس از حمله گسترده رژيم سعودي به شمال يمن و کشتار شيعيان حوثي اقدام به حمايت از اين کشتارها کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.